ישתבח שמו לעד - השם הוא האלוקים
אלוקים הוא חנון ורחום
ישתבח שמו לעד
ה` הוא האלוקים
אלוקים פקח את עיניך במדבר
הבידואי הוא רק שליח, הוא הלך כדי שאתם תחפשו את האמת
האמת הוא האמונה והקירוב לקדוש ברוך הוא.
אין לנו על מי לסמוך אלא על בורא עולם.
שמע ישראל ה` אלוהינו ה` אחד
ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד
אמן.
דודיק13/02/2007
ישתבח שמו לעד
ממש מדהים ומחזק. אתר מיוחד במינו, מעוצב יפה עם רב מקסים - הרב פלד שמעביר את התכנים בטוב טעם ובצורה מדהימה. יישר כח!
אירית יפת06/02/2007
מדהים מאוד
היו לי דמעות בעיניים בזמן שהוא צעק לבורא עולם. זה מחזק לראות דברים כאלה למרות שאני יודעת אבל לפעמים צריך לחזור ולשמוע ולעשות התעוררות לעצמך. תודה.
אין כאלוקנו
אלוקים הוא חנון ורחום
ישתבח שמו לעד
ה` הוא האלוקים
אלוקים פקח את עיניך במדבר
הבידואי הוא רק שליח, הוא הלך כדי שאתם תחפשו את האמת
האמת הוא האמונה והקירוב לקדוש ברוך הוא.
אין לנו על מי לסמוך אלא על בורא עולם.
שמע ישראל ה` אלוהינו ה` אחד
ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד
אמן.
ממש מדהים ומחזק. אתר מיוחד במינו, מעוצב יפה עם רב מקסים - הרב פלד שמעביר את התכנים בטוב טעם ובצורה מדהימה. יישר כח!
היו לי דמעות בעיניים בזמן שהוא צעק לבורא עולם. זה מחזק לראות דברים כאלה למרות שאני יודעת אבל לפעמים צריך לחזור ולשמוע ולעשות התעוררות לעצמך. תודה.